Vitamin Well narkoman

Hej! Idag är en bra dag. Sov över hos sms-gänget. Chatroulette till klockan 1, sen pratade vi till typ 4. Jag känner mig förkyld, för jag har nare i min näsa typ. Idag har jag förövrigt inte ätit frukost, klockan är 2. Jag är grymt dålig på att hålla måltider. Men i alla fall, idag är det måndag. *wow* Jag sitter ut i bikini och shorts, båda i samma skrika rosa färg. Jag ser inte att jag bränt mig på ryggen längre, jag känner mig blek haha. Men helt seriös, jag brände mig igår. Var ute på havet, utan solskräm.. typiskt mig!  Tänkte att jag inte skulle bli bränd men det blev jag självklart ändå. Min pappa är just nu ute och springer, och han kommer om 30 minuter. Då ska jag gå eller så ska vi springa en runda, blev sugen på det, för första gången i mitt liv typ. Men till rubriken, när jag blev hämtad från I så gick jag och pappa in på hemköp för att köpa choklad (min syster ska baka till en som fyller år idag.. ) och jag frågade om jag kunde få nåt, pappa sa jag. Vanligtvis hade jag tagit godis. Men jag var inte alls sugen. Jordgubbarna var tydligen för dyra, hallonen med. Men så såg jag min gud, Vitamin Well Everyday. Den smakar grönt äpple (älska älska älska) så ja, den är uppdrucken. Jag älskar Vitamin Well, verkligen det godaste som finns. Nu blåser det här ute, får gå in igen. Så, nu är jag inne i mitt hus igen. Jag ska äta frukost efter spring/gå turen annars får jag bara håll nu. Sen ska jag ta en kall utedusch och sen gå in och duscha i varmt vatten. Jag är sugen på grovt bröd med nötter, smör ost och röd paprika. Vad har hänt med mig?!?! Jag är ju alltid sugen på godis haha.. men kommer nog äta det ikväll när jag ska bort, så det blir en liten kompensering... ha det bra, har planerat en massa viktiga inlägg. INGA TRÄNINGS, BANTNINGS inlägg för de hatar jag för man tycker så synd om sig själv då. Men kom ihåg att kämpa vidare och drick Vitamin Well för det är min gud.
 
Tumblr_m8kamsuwkb1rr6og1o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0