Bruna ben!!

Kände att jag ville skriva om de här för min kompis skickar sms på hennes ben, och de är väldigt bruna i det ljuset. Hon verkar väldigt glad över det för att hon spammar vår klass-gruppchatt (5 tjejer, varav 4 tjejer skriver de är tjocka hela tiden.) med bilder på hennes ben. Och ja, de är riktigt bruna. Och riktigt smala. Dock äter hon inget, hon äter ingen frukost, äter sedan bara skit, tränar ingenting. Hon har en sjukdom, med järnbrist osv. så egentligen kan hon dö vilket sekund som helst.. i alla fall, hon drar nytta av det för att visa att hon är smal. Även om hon drar in magen på alla bilder så hon är ännu smalare.. nej nu ska jag inte byta ämne. Min största dröm är att ha perfekta ben (okej inte största, min största är att jag och min familj får vara friska.. för de är det viktigaste..) och så vill jag gärna ha bruna ben, hårfria dessutom. Nästan alla tjejer vill ha de. ( I mitt umgänge, ursäkta om jag drar alla över en kam. ) Tänk att slippa skämmas över sin kropp? När jag blir äldre vet jag att jag inte kommer bry mig.. men jag har i alla fall väldigt svårt enligt mig för att bli brun när jag är i sverige. Förra semestern blev jag väldigt brun, var på ridläger i en vecka, tog inte allergitabletter eller så så jag blev myggbiten.. och det förstörde min bränna. Tappade hud, och höll inte färgen då jag var inne varje dag i 2 veckor. Kom precis på att jag ska bort om en halvtimme, och träffa grupp-chatten tjejerna. Oj, där kom det ännu en till bild. Där tar hon på sina bröst. Kommer på en massa att skriva om. Men måste gå! Tjejer där ute, tro på er själva.. bruna ben är inte det viktigaste även om det känns så. jag vet själv hur det är.
 
mina ben semestern förra året. det är bruna ben enligt mig heh.

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)

2012-08-12 @ 19:41:39
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0